Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Meimon - 20 mars 2009 18:51

Ahlan mosahlan gott folk, välkommen på svenska. Jag har bytt från bloggagratis till blogg.se. Anledningen är simpel. Jag kan o jag vill! Nee men de jävla judarna (om det är någon jude som läser det här så läs det som muslim) tror ja ska betala fucking 20 kr. Man kan bara ha 100 bilder o sen så måste man betala 20 spänn för att utöka sin bildkapacitet. Fuck that säger jag bara, pengarna rullar inte in som de ska, det går inte bra nu.

De tror jag sitter på nån bank o skiter ut 100 dollars-sedlar. Änte här änte. Här kommer det bara Toman (persiska pengar, där 10 skr = 1500 toman)

Så farväl gamla, försöka-sno-mina-pengar-judejävel-saddamhussein-idiotiska bloggagratis och Hello gratis blogg.se!

Mee like :)


Klicka här mina trogna och uttråkade läsare. Länken blir sååå här lång pga ni som har dyslexi o andra mentala problem.

 Eller                        WWW.KURDIWOOD.BLOGG.SE

Av Meimon - 20 mars 2009 11:29

Kom hem idag och såg att mamma hade handlat. Hon hade lagt undan en Coca-cola för att spara den till sig själv.

Så kom min bror, (jag och han vet vart mamma gömmer saker) han letade runt lite och hittade colan. 

Öppnade den och drack upp den right away framför mamma som började se rött!

Hon väntade tills att han drack upp hela och sa "tänkte du inte på att hälla upp det i ett glas eller?". "varför?" svarade min bror lite fundersamt.

"det där va en skitgammal cola jag hittade i källaren, det var silvermaskar i den och du drack upp utan att tänka dig för"


HAhA jag säger till er, min bror flippa på 0.3 sekunder. Han började springa runt huset och spotta.

Han gick ner till badrummet och stoppade ner hela handen i munnen för att spy upp silvermaskarna.

Han svor och skrek.


Sen när han hade lugnat ner sig så sa mamma att hon ljög o alla fick ett gott skratt (ahahahah jag skratta hela tiden faktist :P)


PS. Jag vet exakt hur min bok ska bli nu DS.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards