Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Meimon - 8 mars 2009 15:57

Jag vet nt hur jag ska skämta om det här me hur tjejer ska va, o hur man ska se på de... Men här kmr iaf typ en brainstorm på d ... D blir säkert lite förvirrande ...


Jag har alltid varit en feminist pga att mamma alltid brukade ta hand och vara närmast mig.

Det är lite svårt och säga vad jag gillar hos tjejer men säger jag nt utseende så ljuger jag. Utseende är typ som nyckeln till dörren, om man inte har utseende så måste man göra något extremt för att fånga den man gillars ögon ... 

Jag kmr ihåg när ja började i min klass. Gillade då en tjej men när jag fick lära känna henne så gilla jag nt henne mer. Hahah nt för att jag nu skulle ens kunna få henne... men ni fattar. 

Sen älskar jag folk som får mig o skratta och kan jävlas med mig om vad som helst utan att jag tar illa upp. Folk som skulle kunna kalla mig typ hårig kurd, gå rid på era åsnor din tjocka jävel osv samtidit som jag kan skratta åt det.

Sen att hon kan föra samtalen, vill nt vara den som hela tiden skämmer ut mig o sånt utan hon säger något.

Hatar även att vara toffla o svansa efter henne. Hon ska själv kunna ta steg framåt. Så spela svårfångad funkar inte i längden, tror ingen kille gillar sånt.

Tror även att jag gillar invandrartjejer mer än svenska, för att jag känner att ja har mer att snacka om. Typ om jag berättar att jag blev slagen hemme för en svensk "Ringde du nt socialen?" Eller om mamma väcker mig varje dag kl 6 för att hon dammsuger, så skulle en svensk nog säga "men det är din atmosfär, hon får nt störa dig där" Gissa 2 ggr, mamma gör VAD hon vill NÄR hon vill HUR hon vill o jag har nt ett skit o säga... 

Att hon kan ta mig på allvar, d som känner mig tror jag skämtar bort allt...

Älskar även att bli utmanad, för jag är en ganska osäker o blyg person för att göra något. Blir jag pushad så kan jag typ göra vad som helst. 


Eftersom jag är feminist så ska tjejer bli behandlade precis som killar, men det betyder nt att man ska ge jobbet till en tjej bara för att fylla "tjejkvoten". Utan den som är mest lämpad ska få jobbet.. 

Haha nu räcker de, fan om jag säger det ja tänker så tror ni säkert att jag håller på o imponera på hon mamma tror jag gillar, eller att jag e nån jävla rövslickare. 


Av Meimon - 8 mars 2009 11:22

Tänkte köra med en ny grej. Liksom försöka en gång i veckan eller nått.

Vet inte vad jag ska kalla det, min bästa idé är att jag ska kalla den -

Veckans Asyl. Men ni får komma med synpunkter!



Ex.

            Apelsin            +              Apelsin              =  Bränhults Apelsinjucie

 

Hoppas ni förstår vad jag menar ungefär. Så här kommer den första "riktiga"


Silikonbröst                 +   Dyr plastik makeover = Nancy Ajram

PS. Nice att någon kommentera igår, så tänkte, om ni undrar över något eller vill att jag ska skriva om något, skriv det då... Lovar att skriva om vad som helst DS.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards