Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Meimon - 10 mars 2009 20:57

Tror till 70% att jag har hittat sommarjobb i sthlm :)

Så håll tummarna att jag får det. Samt att mammas erbjudande om att jag får flytta dit fortfarande gäller !

Av Meimon - 10 mars 2009 11:02

Jag har ett X antal vänner som verkligen älskar att skryta. De skryter varje gång de får tillfälle att göra det.

Igår var det ingen annorlunda dag för Mr.B

Måste nämna att jag verkligen inte alls brukar snacka med honom, de få tillfällena vi snackar är när någon har dött eller när han vill att jag gör honom en tjänst. 

Mr.B   - Shoo bror

jag      - heey

Mr.B   - vad gör du?

jag     - inget, sitter o spelar lite poker 

Mr.B   - Nääh inget du vet, håller på o snackar med min brud, du ska se

            henne fan. Riktigt heeeet.

jag     - ällit ? fan va nice, så roligt för dig

Mr.B  - Ja, hon är 1.67, brunett. DAMN vilken göööt hon har.  Såå man vill

            bita henne varje gång man ser henne. 

jag    - haha okeeey (jag pallade verkligen inte med hans skitsnack)

Mr.B  - jaa bror, men det är inte allt, du vet, hennes humor. SJUUUK! Tro

            mig  hon borde söka till komiker, lätt att hon är roligare än Shan.

jag    - De är fan bra mannen! 

Mr.B  - eyy villu, ja kan skicka bild på henne :)

jag    - nee de e lugnt har fan Internet hemma :P

Mr.B  - joo jag skickar, såå att du får se hur het hon är.

jag    - sure

Mr.B  - Asså ärligt talat bror, jag älskar varje "defekt" på henne.  Tom att

           hon har lite för mycket fett på magen o sånt.


Han forsatte snacka om henne, allvarligt talat, han beskrev henne så bra att jag kunde se hennes bild framför mig, han Kunde ALLT ....

Förutom att han gillar o skryta som fan, så är jag jävligt glad för hans skull!

Hoppas de varar mer än 2 veckor. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards