Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Meimon - 9 mars 2009 21:41

Efter träningen så stack jag hem te en polare en snabbis. Skulle lämna en grej.

Får syn på honom, hans kusin och hennes son och en liten grabb.

De har akvarium hemma med 1 Big Momma Guldfisk och flera sånna "sugar"fiskar - akvariestäderskor.

De hade tydligen gett fiskarna för mycket mat så det hade börjat växa SNIGLAR ! Det var ca 50 st, 0.5 cm sniglar fastklistrade på glasen.

De ville döda fiskarna och slänga akvariumet men ingen vågade stoppa ner handen, för de hade ingen hov. 

Då fick hans mamma en idé, hon häller i desinfektionsmedel, EN HEL flaska.

Fiskarna börjar hoppa runt som jävla talibaner som har USA soldater bakom sig.

 = ingen vacker syn. 

Från ingenstans började hans kusin, hennes son och den lilla grabben LIPA sönder. Allvar de lipade så att man tror att de förlorade sina föräldrar. 

Där LIPAR de 3 och skriker DJURPLÅGARE, DJURPLÅGARE, DJURPLÅGARE medan mamman säger, iaf vågade jag göra något era små fega idioter. 

  Sant om du frågar mig, de lipade, men de vågade inte göra något själva. De ville liksom inte "smutsa ner sig", så liiipa på.

Tyvärr kunde jag inte hålla mig för skratt, guuud vad jag skrattade.

Tro inte nu att jag gillar o plåga djur, men asså deras ansiktsreaktioner. HAHA fan att jag glömde ta med mig min mobil!!!

Av Meimon - 9 mars 2009 21:38

Gymmade idag och in kommer 3 tjejer, 2 blonda o en brunett. De formade en "stege" alltså dvärg, kort, normal. 

Ena hade värsta tatueringen, såån man vill se, men man kan inte helt ...

Juden (Abo Taxi) bara "Damn vilka brudar, tänk dig mig, me de en natt, jag skulle vara i himlen!"

HAHAHA asså allvar så va tjejerna MAX 13 år eller nått. JÄVLA PEDOFIL! 

Kaka Taxi har inte lärt honom hyffs här i livet. Går runt o vill banga 13 åringar ...


Av Meimon - 9 mars 2009 17:21

Satt på bussen hem och fick syn på ett par.

Killen tog från ingenstans strypgrepp på tjejen, allvar hon blev RÖD i ansiktet. Sen fortsatte de prata o osv som inget har hänt.


Men om det nu skulle va en svartskalle som skulle ha gjort samma sak. Vi säger att jag om jag skulle ha gjort det. Då skulle alla ställt sig upp och skrikit "VÅLDTÄKTSMAN". Haha sjuuk tjej va hon annars ...


Kommer ihåg när en kompis berättade att han var ute o gick, han fick syn på en tjej ca 10 - 12 år gammal. Hon blev skiträdd, o började springa. Så han tog vara på chansen o småjoggade efter henne. HAHAHA hon sprang snabbare o snabbare och tittade bakåt hela tiden ... 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards