Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Meimon - 7 mars 2009 16:33

Mamma säger att hon ser att jag är förälskad. Haha hur fan ser man det?
Förutom det vanliga, man ser det i ansiktet skitsnacket ...

Alltid när jag gör något så driver hon med mig o säger att jag gör det pga att jag är förälskad, tex om jag har på viss musik osv. Haha hon säger tom att jag har slutat tänka på skolan pga att jag är förälskad hahah. 

Så vet någon hur man fan ser om de är sant eller ? 

Inte för att det är sant eller om det nu skulle vara sant så skulle
jag inte berätta för er jävlar. Ni kommenterar knappt något.

 
Jag känner inte ens hälften av läsarna. Om ni börjar kommentera lite mer så kanske jag börjar berätta lite om mig, haha typ s.k "hemligheter"
haha fan va gay det låter!

Av Meimon - 7 mars 2009 11:04

Drömde idag att jag hade barn och att det blev problem med att ge de jävlarna namn.

Så nu har jag tänkt på det. Palla fan ha namn över 4 bokstäver på barn.

Jag ska lätt döpa mina barn till X,Y,Z etc. 

Snacka om roligt när de börjar gymnasiet och blir fett förvirrade när de lär sig matte (om de nu väljer natur).

   Läraren - "Vad är X o Y?"

   Elev      - "Salars dumma barn med ännu dummare namn"

Eller tänk er under mattegenomgång.

   Läraren -"Vad får man om man adderar (plus) X och Y?"

   Elev      -" åhh va äckligt, det blir incest"


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards