Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

sommarjobb...

Av Meimon - 10 mars 2009 20:57

Tror till 70% att jag har hittat sommarjobb i sthlm :)

Så håll tummarna att jag får det. Samt att mammas erbjudande om att jag får flytta dit fortfarande gäller !

 
 
Roziie

Roziie

12 mars 2009 10:39

Xozgam baxot!
Hoppas det blir av!
Stockholm är en underbar stad, speciellt på sommaren.
Hur gammal är du förresten? Old enought to move out?

http://roziiie.blogg.se

 
Ingen bild

lilla

12 mars 2009 16:52

haha jag kan frf inte kurdsorani :)
Ja Stockholm är en riktigt grym stad, det mesta finns där ... Från Kake Salams livs till Stureplan ...
18 är jag, ojaa jag har vart redo ganska länge!

 
Ingen bild

Roziie

12 mars 2009 19:03

Talar du gorani? Eller kurmanci? Om jag minns rätt så är du från Krmashan och där tror jag att många talar gorani..

I stockholm finns Tensta, det borde räcka som anledning att flytta haha

 
Jäm

Jäm

13 mars 2009 00:33

Svär på 70% att det är svartjobb också. Hehe :p

http://www.blattjaveln.blogg.se

 
salar

salar

13 mars 2009 16:09

Roziie: Nej jag är kurd Feyli, haha från bergen i Iran.
Annars skulle det inte vara fel o bo i Kista!

Jäm: Tyst skäm inte ut mig fan, tänk om arbetsförmedlingkärrningen kollar in min blogg o ser att jag jobbar svart !

http://sturaochlilla.bloggagratis.se

 
Roziie

Roziie

13 mars 2009 23:51

Jahaa Feyli! :) Once you go Feyli you'll need it daily - visst har du kört den? haha. Jag kom på en egen:
Once you go Slemany, you'll need it regularly.
Fast er är bättre!

http://roziiie.blogg.se

 
salar

salar

14 mars 2009 11:33

hahahah vet du hur mycket jag skratta när jag läste det. Hoppas det inte gör något om jag snor och använder den :)
Du är ju värsta poeten liksom.

http://sturaochlilla.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Meimon - 20 mars 2009 18:51

Ahlan mosahlan gott folk, välkommen på svenska. Jag har bytt från bloggagratis till blogg.se. Anledningen är simpel. Jag kan o jag vill! Nee men de jävla judarna (om det är någon jude som läser det här så läs det som muslim) tror ja ska betala fuckin...

Av Meimon - 20 mars 2009 11:29

Kom hem idag och såg att mamma hade handlat. Hon hade lagt undan en Coca-cola för att spara den till sig själv. Så kom min bror, (jag och han vet vart mamma gömmer saker) han letade runt lite och hittade colan.  Öppnade den och drack upp den right aw...

Av Meimon - 19 mars 2009 20:44

Efter en lång promenad så började jag tänka på att skriva en bok. Jag har alltid velat skriva en bok (hoppas det inte är något jag struntar i imorgon), i alla fall så ska jag nu kolla upp hur man skriver en bok.  Jag har ingen aning vad det är för bö...

Av Meimon - 19 mars 2009 17:55

Vi hade franska i onsdags, då börja läraren snacka om att i Frankrike så har man längs landsvägarna erbjuder provsmakning på olika saker. Såsom oster, viner etc.   Därför säger jag till alla blattar att åka ner till detta paradis, där man inte behöve...

Av Meimon - 18 mars 2009 13:26

Min bror undrade vad Göteborgs flygplats heter. Han gick först till min pappa och frågade "Vettlanda" svarade hon. Sen gick han till mamma och frågade "landhelvete" Okey hon sa "landvette" men det skulle vara fett roligt om hon sa helvete.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards