Direktlänk till inlägg 19 mars 2009

Gratis mat bruuushor o syyyror

Av Meimon - 19 mars 2009 17:55

Vi hade franska i onsdags, då börja läraren snacka om att i Frankrike så har man längs landsvägarna erbjuder provsmakning på olika saker. Såsom oster, viner etc.


Därför säger jag till alla blattar att åka ner till detta paradis, där man inte behöver betala för mat. 

Det är bara att ta sin bil och stanna vid varje hus och provsmaka tills man blir mätt.


Samma sak när det är provsmakning i ICA, det är bara o gå fram till kocken, provsmaka då och då. Någon gång kan du säga "njaa, salta lite mer" och gå bort. Sen så kommer du tillbaka och äter igen, men klagar på peppar ...

 
 
s.n.

s.n.

19 mars 2009 18:26

Det med gratis mat äger :p Men vem betalar bensinen??? :P :D
Bensin pengarna kanske jämnar ut sig om maten verkligen är god och man verkligen blir mätt... :P

http://sabzdabz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Meimon - 20 mars 2009 18:51

Ahlan mosahlan gott folk, välkommen på svenska. Jag har bytt från bloggagratis till blogg.se. Anledningen är simpel. Jag kan o jag vill! Nee men de jävla judarna (om det är någon jude som läser det här så läs det som muslim) tror ja ska betala fuckin...

Av Meimon - 20 mars 2009 11:29

Kom hem idag och såg att mamma hade handlat. Hon hade lagt undan en Coca-cola för att spara den till sig själv. Så kom min bror, (jag och han vet vart mamma gömmer saker) han letade runt lite och hittade colan.  Öppnade den och drack upp den right aw...

Av Meimon - 19 mars 2009 20:44

Efter en lång promenad så började jag tänka på att skriva en bok. Jag har alltid velat skriva en bok (hoppas det inte är något jag struntar i imorgon), i alla fall så ska jag nu kolla upp hur man skriver en bok.  Jag har ingen aning vad det är för bö...

Av Meimon - 18 mars 2009 13:26

Min bror undrade vad Göteborgs flygplats heter. Han gick först till min pappa och frågade "Vettlanda" svarade hon. Sen gick han till mamma och frågade "landhelvete" Okey hon sa "landvette" men det skulle vara fett roligt om hon sa helvete.   ...

Av Meimon - 16 mars 2009 16:31

Gick o hämtade ut mina mediciner. Fick painkillers som jag inte får använda mer än 5 dagar i sträck. Tog nyss en haha, är seeg som en Mfucker!   Ska sen nog dra ner o börja mma igen, länge sen ja va där, hoppas de inte dödar mig så fort jag går genom...

Ovido - Quiz & Flashcards