Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Meimon - 13 mars 2009 16:10

Vi höll på att byta om, jag lade märke till hans arm.

Jag - "Vad har hänt?"

Han - "Ne inget, ramlade"

Jag - "Så där ser det inte ut om man ramlar."

    (Jag märkte att han ville köra "ljuga-för-att-låta-trovärdig"knepet)

Han - "Asså, okey, men säg inte de här till någon, palla att alla frågar."

Jag - "Ja förfan, du kan lita på mig!" (trots så bloggar jag om det haha)

Han - "Det blev bråk häromdan, jag blev attackerad av 3 killar, fick stryk,

           men jag slog skiten ur de."

Jag - "Skojar du eller? Vafan, hoppade de på dig med brinnande kolbitar?"

Han - "Dum elr, de brände mig med cigaretter o fick något hårt på huvudet"

Jag - "Du vet väl att cigaretter är runda. Man kan inte få ett 7cm avlångt 

          brännmärke + 8 st 3cm:s brännmärken."

Han - "Asså det var sånna Cigarrer"

Jag - "HAHa, blev du attackerad av Bill Gates? Tror du någon slösar en Cigarr

          på dig?"


Han sa aldrig vad som verkligen hade hänt, men jag lovar att det inte var någon som hoppade på honom i alla fall !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards