Direktlänk till inlägg 14 mars 2009

Harakat Xatar

Av Meimon - 14 mars 2009 11:56

Igår invigde vi våra tshirts. Alla trodde vi skulle vara Real Madrid gånger 100. HAHA men 2 av oss banga ur och flydde till ett bättre lag.

Förädare.


 

Alla har eget nick.

                  Abo Taxi, Um Taxi, Lil Tiz, Peek,

                           Korra, PKK, Hårigast

haha vi ser fan ut som ett maffialag. (vilket vi är hahaha)


 

Där kom vi in till Berzi Berzi låten 


 
 
Jäm

Jäm

14 mars 2009 13:13

Va inte rädd ni kurder har ju hur många slänktingar som helst? :P :P

Walla det var slagsmål mellan "två släkten" i gbg. Gissa hur många personer det var? 200 PERSONER!!!! HAHAHAHAHAHA

http://www.blattejaveln.blogg.se

 
Roziie

Roziie

14 mars 2009 13:27

Kungligt!! Den här låten påminner mig om min barndom. Detta var min systers favoritlåt när hon var bäbis :)

Um taxi? skooojare!

http://roziiie.blogg.se

 
salar

salar

14 mars 2009 20:54

Den är grym, en av få kurdiska låtar ja har minnen från.

Ja Um Taxi betyder ju mamma taxi, så jag o abo taxi återspeglar varandra liksom ... hahaha

http://sturaochlilla.bloggagratis.se

 
Melody

Melody

19 mars 2009 21:53

derzi derzi derzi, be qenet delerzi

och ungefär där tog mitt kurdiska ordförråd slut.

http://pishy.wordpress.com

 
Ingen bild

Hahhah

8 oktober 2009 20:10

HAhAHah dasees khwaaaaash , fetaste låten när jag vart 10:P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Meimon - 20 mars 2009 18:51

Ahlan mosahlan gott folk, välkommen på svenska. Jag har bytt från bloggagratis till blogg.se. Anledningen är simpel. Jag kan o jag vill! Nee men de jävla judarna (om det är någon jude som läser det här så läs det som muslim) tror ja ska betala fuckin...

Av Meimon - 20 mars 2009 11:29

Kom hem idag och såg att mamma hade handlat. Hon hade lagt undan en Coca-cola för att spara den till sig själv. Så kom min bror, (jag och han vet vart mamma gömmer saker) han letade runt lite och hittade colan.  Öppnade den och drack upp den right aw...

Av Meimon - 19 mars 2009 20:44

Efter en lång promenad så började jag tänka på att skriva en bok. Jag har alltid velat skriva en bok (hoppas det inte är något jag struntar i imorgon), i alla fall så ska jag nu kolla upp hur man skriver en bok.  Jag har ingen aning vad det är för bö...

Av Meimon - 19 mars 2009 17:55

Vi hade franska i onsdags, då börja läraren snacka om att i Frankrike så har man längs landsvägarna erbjuder provsmakning på olika saker. Såsom oster, viner etc.   Därför säger jag till alla blattar att åka ner till detta paradis, där man inte behöve...

Av Meimon - 18 mars 2009 13:26

Min bror undrade vad Göteborgs flygplats heter. Han gick först till min pappa och frågade "Vettlanda" svarade hon. Sen gick han till mamma och frågade "landhelvete" Okey hon sa "landvette" men det skulle vara fett roligt om hon sa helvete.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards