Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Meimon - 1 mars 2009 17:16

Damn har försökt fixa en grej i  20 månader  (jävligt patetiskt att tom veta hur många månader) o nu fatta ja att det är omöjligt.
Haha snacka om att jag är trångsynt. Jag skrattar åt mig själv varje gång jag ens tänker på det. Hur fan tänkte jag i början? Man borde nog bara skjuta mig ..
Va nära o flytta i julas, hade packat o allt, men den grejen fick
mig att stanna, hoppet fick mig att stanna. Jag kan verkligen skita
i allt när det kommer till det, skolan, vänner, framtid. Allvar känner
mig i en helt annan värld när jag ens tänker på en tanke som handlar
om den grejen. Det är nog allt jag har önskat mig.

Men om man e dum och tror att allt fixar sig av sig själv? Ja då är det
en synd. Den grejen dödar verkligen mig själv. Dag in o dag ut
tänker jag på det, "vad ska jag göra härnäst?, tänk om jag gör
så då?"
Men nu är det på väg bort eftersom det verkligen är en omöjlighet för
mig. Jag vet man ska alltid kämpa men här är det schack matt redan i
andra draget!
Måste fan vakna ... och göra något för jag vet precis hur mitt liv kommer att sluta. Det är ingen vacker syn ...

Av Meimon - 1 mars 2009 11:07

Efter fotbollen i fredas så stack vi ju till Hugin och käkade pizza. Blev ju typ matförgiftad ...

Hur som helst, vi satt där ca 10 blattar o en svensk, vi snacka massa skit hit och dit. Plötsligt så kommer ett äldre par in o beställer.

Vi fortsätter snacka då en av oss kallar den andra för jude. Då gick mannen ut till sin bil, och kom tillbaka en stund senare med massa böcker i sina händer...

Konstigt tycker vi, han började dela ut de till oss.

Det är typ en bibel för den som kör eller något, förstod inte exakt...

 

Han hade tydligen VÄRLDENS kors på lastbilen, asså seriöst det korset får fan varenda jävla syrian att bli avundsjuk! 

Men jag förstår varför han dela ut biblarna, 10 svartskallar = 10 potentiella självmordsbombare. 

Av Meimon - 1 mars 2009 00:18

En sak ska ni veta, Harakat Xatar är vår slogan! Det är FC Kudis symbol, symbol för frihet, patriotism, kärlek och tanken att va landlös. Därför vi känner oss som om vi har ett land på fredagsfotbollen. Vi är Harakat Xatar

Det betyder typ "farliga rörelser" eller "farliga tricks"  och liksom så som vi spelar tillsammas så är det inte svårt att förstå haha

Det va fan Mc Tizi, jag (kantarellen) och, Rawand (kurdisk jihad) som kom på Harakat Xatar - vi ska tom få in de i svenska akedemins ordbok. 

Så till er som från ingenstans använder de uttrycket, kom ihåg de kom från oss kurder ... 

Harakat Xatar är här för att stanna. Använd de typ när du vet att någon judar sig eller när du ska va cool haha


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards