Alla inlägg under januari 2009

Av Meimon - 30 januari 2009 17:02

Läste nyss den förhoppningsvis nya kurdbloggaren på vår blogg. (tro inte att en är shitzofren) och såg sharwalkurderna. Kollade runt på blocket och råkade hitta den härwaa


 Det är en klassisk kurdisk mansklänning, som kurderna använder. Tro mig de används till allt möjligt, som långkalsonger, som jeans, finbyxor, krigarbyxor, kamoflage etc. 

Det är sharwalen som gör kurderna till kurder. (jag får egentligen inte avslöja detta men jag gillar er läsare) Så fort man tar på sig kurdbyxorna så börjar håret att växa. Överallt. Längst upp till höger ser ni en bild på en hand 10 min efter man har tatt på sharwalen. 2 dagar senare blir det som bild 3, hårlös. 

Man kan säga att sharwal har någon magisk kraft som får håret att växa kurdsnabbt 

//sallosuh

Av Meimon - 29 januari 2009 20:09

shöö där alla livlösa männsikor nu får ni en till idijöt Kurd på denna blogg.

Alla ni som undrar vem jag är ..tyvärr d hemligt.
Jag tänker inte berätta vem jag är för jag vill inte ha några galna kurder/araber/turkar/iranier/zigenare/hårbollar av alla slag efter mig ..

Så sluta undra o börja läs hä.

Men kan garantera att jag är inte roligt.. och jag kan inga skämt..o jag e tjej men d betyder inte att jag inte har mustasch eller skägg ..men iafl  förvänta er inte så mkt..men lillan tyckte jag skulle börja blogga här.



 Missa inte Kurd nytt !
Kurdmode en gång i veckan direkt här på Sturaochlilla

V.5

Av Meimon - 29 januari 2009 18:16

Satt och kollade igenom saker från förr och hittade en "bok" om oss i 6an.

Läste den här jävelns papper och låg på golvet så mycket jag skrattade.

En liten förtydligande eftersom  jag inte är Steven Speilberg bakom kameran.


Favoritmat: Pitzza och kibbab taldrik 

Högsta önskan: att bli fotbels pråfs

Favoritdrömmar: att få bo i en slåt

Favoritplats: rom i spanien


När jag läste rom i spanien då trodde min bror att jag lipade, så mycket jag skratta . Snacka om lättroad ...


/salloush

Av Meimon - 28 januari 2009 19:15

Jag tror jag var en av de mest IQ-befriade barnen som fanns är jag va liten.

En gång så skulle jag göra något, typ poppa popcorn på spisen så jag satte på en av plattorna och gick bort.

Lite senare kom jag tillbaka, men då hade jag glömt bort vilken spisplatta som var på. Så jag började känna med handen på vilken som va varm. Jag kände på 3 av 4 som alla va kalla. Då fick jag för mig att känna på den sista. 

Lägger handen och börjar skrika, högt som en mfucka. Den var Varm!

Efter 10 min sköljande med vatten så kom jag inte ihåg vilken platta som var på. Så jag började känna med andra handen. Pooof, jag brände mig för andra gången...

Man säger att man lär sig av sina misstag ! HAHAH My ass. Fråga mig inte varför jag inte kollade på om lampan lyste, för det vet jag inte.


/salloush är släkt med åsnor

Av Meimon - 27 januari 2009 20:21

heey kära bloggläsare(n), har du någon blogg som du tycker e bra ? någon läsvärd? för jag följer typ ingen blogg, o de skulle va grymt o hitta någon med med ungefär samma humor som våran. Kan även vara annat än humor ...

skriv bloggens adress om ni verkligen bryr er :D 

/salloush

Av Meimon - 27 januari 2009 18:50

Idag så börja jag på APU och för er som inte vet va det är så är det som prao. Fast hela klassen praoar på samma ställe och vi har egen verkstad där och en egen lektion sal. Även när vi Praoar får vi ha prov :D Vi börjar kl 07:15 och slutar 3 och vi har en halvtimmes lunch och två små raster på 15 min. Inte undran på vrf jag e som jag e Whaaaaaaaaaaa. Här har ni ett annat klipp! /////Stura A.k.a MC Sali A.ka TK aka Whaaaaaaaaa

Av Meimon - 27 januari 2009 14:41

På bussen idag satt en pojke ca 2-3 år och hans mamma framför mig.

Från ingenstans så vänder pojken sig och börjar räcka ut tungan, och när jag barnslar mig och räcker ut tungan tillbaka så började han lipa och skvallra till sin mamma. mamman kollade på mig och tänkte säket att jag va jätte omogen.


så jag planera min hämd. Innan de skulle av, så ropade pojken "mamma,mamma, jag vill plinga"

jag tänkte, yeaah, sure att du kommer göra det.

Precis innan han tryckte på stopp knappen så tryckte jag.

 han vände sig om och kolla på mig. Jag satt där med mitt ondskefulla leende, och tänkte rätt åt dig.


 //salloush

Av Meimon - 26 januari 2009 20:45

Har inte så mkt att säga men kolla på de här och njut :D Inte min bästa imitation kan mkt bättre men palla ta massa tagningar :D Kommentera gärna va ni tyckte :D
/////Stura A.k.a MC Sali A.ka TK aka Whaaaaaaaaa

Ovido - Quiz & Flashcards