Direktlänk till inlägg 20 mars 2009

Ny kurdywood blogg

Av Meimon - 20 mars 2009 18:51

Ahlan mosahlan gott folk, välkommen på svenska. Jag har bytt från bloggagratis till blogg.se. Anledningen är simpel. Jag kan o jag vill! Nee men de jävla judarna (om det är någon jude som läser det här så läs det som muslim) tror ja ska betala fucking 20 kr. Man kan bara ha 100 bilder o sen så måste man betala 20 spänn för att utöka sin bildkapacitet. Fuck that säger jag bara, pengarna rullar inte in som de ska, det går inte bra nu.

De tror jag sitter på nån bank o skiter ut 100 dollars-sedlar. Änte här änte. Här kommer det bara Toman (persiska pengar, där 10 skr = 1500 toman)

Så farväl gamla, försöka-sno-mina-pengar-judejävel-saddamhussein-idiotiska bloggagratis och Hello gratis blogg.se!

Mee like :)


Klicka här mina trogna och uttråkade läsare. Länken blir sååå här lång pga ni som har dyslexi o andra mentala problem.

 Eller                        WWW.KURDIWOOD.BLOGG.SE

 
 
Melody

Melody

23 mars 2009 20:03

choni bananas

ett tips till salar som ville fira sin födelsedag på newroz föreställningen nu på fredag.
dt är inte många biljetter kvar, se till att boka så ni inte blir utan..

kramkram syns i kurdistan

http://pishy.wordpress.com

 
hannan

hannan

26 mars 2009 21:03

tjaaaa ;D
det var ett tag sen, äre bra med dig? ;D

http://www.hannansaadallah.blogg.se

 
Ingen bild

Dont like you( Harakat xatar)

28 maj 2010 21:01

BYT FUCKING NAMN

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Meimon - 20 mars 2009 11:29

Kom hem idag och såg att mamma hade handlat. Hon hade lagt undan en Coca-cola för att spara den till sig själv. Så kom min bror, (jag och han vet vart mamma gömmer saker) han letade runt lite och hittade colan.  Öppnade den och drack upp den right aw...

Av Meimon - 19 mars 2009 20:44

Efter en lång promenad så började jag tänka på att skriva en bok. Jag har alltid velat skriva en bok (hoppas det inte är något jag struntar i imorgon), i alla fall så ska jag nu kolla upp hur man skriver en bok.  Jag har ingen aning vad det är för bö...

Av Meimon - 19 mars 2009 17:55

Vi hade franska i onsdags, då börja läraren snacka om att i Frankrike så har man längs landsvägarna erbjuder provsmakning på olika saker. Såsom oster, viner etc.   Därför säger jag till alla blattar att åka ner till detta paradis, där man inte behöve...

Av Meimon - 18 mars 2009 13:26

Min bror undrade vad Göteborgs flygplats heter. Han gick först till min pappa och frågade "Vettlanda" svarade hon. Sen gick han till mamma och frågade "landhelvete" Okey hon sa "landvette" men det skulle vara fett roligt om hon sa helvete.   ...

Av Meimon - 16 mars 2009 16:31

Gick o hämtade ut mina mediciner. Fick painkillers som jag inte får använda mer än 5 dagar i sträck. Tog nyss en haha, är seeg som en Mfucker!   Ska sen nog dra ner o börja mma igen, länge sen ja va där, hoppas de inte dödar mig så fort jag går genom...

Ovido - Quiz & Flashcards